Recenze II.

Další knihy jsem přečetla jsou: 

POLICE od JO NESBO 

u nás se zatím ještě nevydala a tak jsem četla anglickou verzi. Pro české nedočkavce můžu navrhnout slovenskou verzi. Český překlad by měl vyjít už snad za pár týdnů. Nesbo s Harryho Holem opět nezklamal a už vím, že toto není stále poslední díl. Skvělé!


SIROTČINEC SLEČNY PEREGRINOVÉ PRO PODIVNÉ DĚTI - RANSOM RIGGS

K této knize jsem četla rozporuplné reakce, přesto jsem se odvážila ji přečíst. Sci-fi nečtu ráda, tuto knihu jsem však četla jedním dechem. Poutavé čtení a těším se až budu moci číst druhý díl.


STOLETÝ STAŘÍK KTERÝ VYLEZL OKNEM A ZMIZEL - J. JONASSON

Když je kolem nějaké knihy velký boom, kniha má většinou lepší reklamu než ve skutečnosti je.
Tuto knihu jsem neměla sílu dočíst, nudila mě. Ale umím si představit, že někdo, kdo má náročné zaměstnání a potřebuje opravdu oddych, bude s knihou spokojen.




Nyní čtu trilogii od Stieg Larsson - recenze bude následovat.
S dětmi čteme Harryho Pottera - kámen mudrců. Pěkné čtení a děti to baví!

Komentáře

Oblíbené