Long time no see

Jednou tímto "long time no see" začínal jeden dopis od kamarádky, kterou jsem dlouho neviděla. Bylo mi vysvětleno, že je to pozdravení pro někoho, koho jste dlouho neviděli.

Můj poslední příspěvek byl před měsícem! Páni!

Poslední týdny v květnu jsem balila a přemýšlela, co nezapomenout. Snažila jsem se děti držet od dětského kolektivu, abychom mohli první týdny v červnu na:






Po návratu jsem zjistila, že mám opět jako loni na balkóně v jahodách a rajčatech mšice, brr. Naštěstí takového nadělení, mě nečekalo:-).

Mám už dlouho rozpletený šátek pro maminku a né a né najít čas ho doplést.

Díky stránkám paní Ivy, jsem se dozvěděla o časopisech, které se dají koupit i v pdf. Udělala jsem si radost a koupila jeden časopis o pletení a dva o předení. Teď už jen najít čas na čtení:).

Po večerech zatím dělám sýr a chleba. Zatím jsem dělala tento alá Lučina, už jsem ho jednou dělala, ale bez smetany, s tou smetanou mi přijde jemnější a chutnější.

Dnes se chystám na opravdový sýr.:-).

Taky bych ráda letos zkusila zavařovaní. Maminka mě loni zásobila marmeládami, které mají rádi především děti. Chtěla bych zkusit jahodovou marmeládu, jelikož se to nyní s jahodami jen hemží a tento víkend by mohl začít samosběr v Turnově. V Tescu jsem dnes už viděla zavařovací sklenice. Pokud máte nějaké zaručené recepty na jahodovou marmeládu, sem s nimi!

S jahodami se chystám řádit už tento víkend, protože bude můj syn slavit šesté narozeniny. Ale o tom bude zase další článek.

Komentáře

Oblíbené