Předení / spinning

Pletení a háčkování mám opravdu ráda. Co nadělit pletařce k vánocům? Klubíček mám hodně..

I really love knitting and crocheting. What should this kind of person get for Christmas? I have loads of yarns..

Ha - dnes jsem to našla! Nechám si nadělit vřetánko, motovidlo.. to bude mít manžel radost:-).

Ha - I found it today! I will get drop spindle, niddy noddy .. my husband will be happy:-)




Zatím čerpám informace z tého stránky.


Videa s návodami jsem dala do sekce Video tutorial.

You can find spin tutorials in Video tutorial section.

Zboží je objednáno, jen pán musí vyrobit přes víkend tyto loutky, které jsem objednala pro děti. Snad to stihne přijít do vánoc.

Everything is ordered, only these two puppets, which I odered for my kids, must be produced over this weekend. Hopefully we will get it till Christmas.


Komentáře

Oblíbené