Sobotní oběd

Dnes se mi podařila výborná polévka. Je velmi hutná, dokáže zasytit skoro i jako hlavní jídlo.
Recept je od mé oblíbené bloggerky Sally. Její polévka vypadá o moc lépe než ta moje, ale i ta má je výborná. Recept jsem si trochu poupravila.


Nakrájela jsem si mrkev, petržel, cibuli a pórek a vše 7min osmahla na oleji. Po té jsem přidala mouku, oregano, pepř, tymián a sůl. Zamíchala jsem a vařila ještě 3 minuty. 
Přidáme nakrájenou bramboru (já dala jednu bílou bramboru a půlku batáty) a kuřecí vývar. Po 25 minutách zkontrolujete, zda je dobře ochucená, pokud ano, přidejte těstoviny. Já vybrala těstoviny ve tvaru zvířátek Zoo. Když budou těstoviny měknout, přidejte smetanu. Já použila rýžovou smetanu. Již pár týdnů se učím vařit bez laktózy, dcera ji začala špatně snášet. A nechala dojít.

 





Zoo těstoviny měli úspěch a děti půlku talíře snědly:-).

No a jako druhé jídlo byla rajská!



Komentáře

Oblíbené