19. dubna 2013

Játrová paštika
 
už jsem si dělala 2x a je vynikajicí..
 
Na oleji osmahnu nakrájenou cibuli a slaninu ke konci přidám asi 3 stroužky česneku. Přidám asi 300g nakrájených kuřecích jater a jedno oloupané a nakrájené jablko, zaleju smetanou a vařím asi 15min, osolím, opepřím, rozmixuji a nechám vychladnout. Místo smetany se dá použít červené víno, v lepším případě portské víno. To ale běžně doma nemíváme, takže zatim jsem použila jen smetanu. Píše se, že jako konzervování je dobré paštiku zalít sádlem. Jinak spotřebovat do týdne.


 
Začínám od dětí a manžela dostávat kladnou zpětnou vazbu na své vaření, tak mě začíná i bavit.
Nemyslete si, že nepletu, pletu, ale nějak mě už večer nezbývají síly,  proto to jde tak pomalu.
 
 
 
No a sladká tečka na závěr. Jahodová zmrzlina, na tu mě přivedla kolegyně a konečně jsem se dostala k tomu ji vyzkoušet. Zmrzlé jahody, jogurt a agávový sirup rozmixujete.
 



 
 
 

Komentáře

Oblíbené